Přihlášky se podávají:

  • osobně do podatelny Úřadu městské části Praha 1, Vodičkova 681/18
  • poštou na adresu: Městská část Praha 1, Úřad městské části, odbor kancelář tajemníka, oddělení personální, Vodičkova 681/18, 110 00 Praha 1
  • elektronicky do datové schránky b4eb2my

Bližší informace k výběrovým řízením na emailu milada.balkova@praha1.cz.

Konkrétní náležitosti ke každé pozici naleznete v PDF příloze; příp. na úřední desce

Aktuální nabídka:

Referent/ka stavebního úřadu

Nejdůležitější požadavky: kvalifikační požadavky dle zákona č. 283/2021 Sb.;
Platové zařazení: 11. platová třída; rozmezí platových tarifů dle délky započitatelné praxe 26.680,- až 38.570,-; osobní ohodnocení; po zkušební době lze podat žádost o přidělení služebního bytu;
Popis práce: výkon agend stavebního úřadu;
Další požadavky a náležitosti:
PDF
Podávejte do: 18.04.2025

Referent/ka odboru sociálních věcí

Nejdůležitější požadavky: min. VO vzdělání nejlépe v oboru sociální práce;
Platové zařazení: 10. platová třída; rozmezí platových tarifů dle délky započitatelné praxe 24.790,- až 35.770,-; osobní ohodnocení;
Popis práce: agenda koordinátora protidrogové problematiky a bezdomovectví;
Další požadavky a náležitosti
: PDF
Podávejte do: 18.04.2025

Referent – referentka živnostenského odboru

Nejdůležitější požadavky: min. ÚS vzdělání;
Platové zařazení: 9. platová třída; rozmezí platových tarifů dle délky započitatelné praxe 23.110,- až 33.220,-; osobní ohodnocení;
Popis práce: agenda sekretariátu odboru; živnostenský rejstřík;
Další požadavky a náležitosti:
PDF

Podávejte do: 04.04.2025

Referent/ka oddělení koordinace s SVJ

Nejdůležitější požadavky: min. VO vzdělání nejlépe dosažených v oborech ekonomie, obchod, veřejná správa, právo; orientace v právních předpisech v oblasti občanského, majetkového, stavebního a správního práva;
Platové zařazení: 10. platová třída; rozmezí platových tarifů dle délky započitatelné praxe 24.790,- až 35.770,-;
Popis práce: agendy koordinace s SVJ v odboru technické majetkové správy;
Další požadavky a náležitosti:
PDF
Podávejte do: 04.04.2025

Referent – referentka odboru dopravně správních agend

Nejdůležitější požadavky: min. ÚS vzdělání;
Platové zařazení: 9. platová třída; rozmezí platových tarifů dle délky započitatelné praxe 23.110,- až 33.220,-; osobní ohodnocení;
Popis práce: agenda parkovacího oprávnění – výdej karet do zóny placeného stání;
Další požadavky a náležitosti:
PDF

Podávejte do: 14.04.2025

Referent – referentka odboru dopravně správních agend

Nejdůležitější požadavky: min. ÚS vzdělání;
Platové zařazení: 9. platová třída; rozmezí platových tarifů dle délky započitatelné praxe 23.110,- až 33.220,-; osobní ohodnocení;
Popis práce: agenda sekretariátu odboru;
Další požadavky a náležitosti:
PDF

Podávejte do: 14.04.2025

_____________________________________________

Co nabízíme?

  • stabilní zázemí významného společensky odpovědného zaměstnavatele územní samosprávy
  • pružnou pracovní dobu
  • odměňování podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (základní plat je určen podle stupnice platových tarifů uvedených v příloze č. 1 nařízení vlády)
  • osobní ohodnocení na základě dosažených pracovních výsledků
  • 5 týdnů dovolené
  • 7 dnů osobního volna (sick days) s náhradou platu
  • propracovaný systém dalšího vzdělávání pro podporu profesního rozvoje
  • příspěvek na stravování formou stravenek v hodnotě 150,- Kč; příspěvek na dopravu;
  • u vybraných profesí možnost podat žádost o přidělení služebního bytu – tato možnost je uvedena vždy u konkrétního výběrového řízení