Přihlášky se podávají:

  • osobně do podatelny Úřadu městské části Praha 1, Vodičkova 681/18
  • poštou na adresu: Městská část Praha 1, Úřad městské části, útvar tajemníka, oddělení personální, Vodičkova 681/18, 115 68 Praha 1
  • elektronicky do datové schránky b4eb2my

Bližší informace k výběrovým řízením na emailu milada.balkova@praha1.cz.

Konkrétní náležitosti ke každé pozici naleznete v PDF příloze.

Aktuální nabídka:

Referent/ka oddělení osobních dokladů odboru občansko správních agend

Nejdůležitější požadavky: min. úplné střední vzdělání;
Platové zařazení: 9. platová třída; rozmezí platových tarifů dle délky započitatelné praxe 21.710,- až 31.820,-; osobní ohodnocení max. 31.820,-;
Popis práce: agenda vydávání osobních dokladů (občanské průkazy, cestovní pasy);
Další požadavky a náležitosti: PDF
Podávejte do: 28.11.2024

Co nabízíme?

  • stabilní zázemí významného společensky odpovědného zaměstnavatele územní samosprávy
  • pružnou pracovní dobu
  • odměňování podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (základní plat je určen podle stupnice platových tarifů uvedených v příloze č. 1 nařízení vlády)
  • osobní ohodnocení na základě dosažených pracovních výsledků
  • 5 týdnů dovolené
  • 7 dnů zdravotního volna (sick days) s náhradou platu
  • propracovaný systém dalšího vzdělávání pro podporu profesního rozvoje
  • příspěvek na stravování formou stravenek v hodnotě 130,- Kč