Volná pracovní místa
Přihlášky se podávají:
- osobně do podatelny Úřadu městské části Praha 1, Vodičkova 681/18
- poštou na adresu: Městská část Praha 1, Úřad městské části, odbor kancelář tajemníka, oddělení personální, Vodičkova 681/18, 110 00 Praha 1
- elektronicky do datové schránky b4eb2my
Bližší informace k výběrovým řízením na emailu milada.balkova@praha1.cz.
Konkrétní náležitosti ke každé pozici naleznete v PDF příloze; příp. na úřední desce
Aktuální nabídka:
Vedoucí odboru informatiky
Nejdůležitější požadavky: VŠ vzdělání v magisterském studijním programu; praxe ve státní správě min. 3 roky; znalost informačních a komunikačních technologií v oblastech agendových informačních systémů a spisové služby; znalost Celoměstské koncepce IS;
Platové zařazení: 12. platová třída; rozmezí platových tarifů dle délky započitatelné praxe 28.650,- až 41.520,-; osobní ohodnocení odpovídající množství plněných pracovních úkolů; příplatek za vedení;
Popis práce: řízení a koordinace odboru informatiky;
Další požadavky a náležitosti: PDF
Podávejte do: 27.02.2025
Projektový manažer – projektová manažerka
Nejdůležitější požadavky: VŠ vzdělání min. v bakalářském studijním programu;
Platové zařazení: 10. platová třída; rozmezí platových tarifů dle délky započitatelné praxe 24.790,- až 35.770,-; osobní ohodnocení;
Popis práce: projektový manažer – projektová manažerka v odboru volených orgánů – sekretariát místostarosty pro školství, kulturu, sport, spolky a vnitřních chod úřadu;
Další požadavky a náležitosti: PDF
Podávejte do: 27.02.2025
Právník – právnička oddělení správy nemovitostí
Nejdůležitější požadavky: magisterské vzdělání v oboru právo nebo právní věda, příp. Bc. s právní specializací;
Platové zařazení: 11. platová třída; rozmezí platových tarifů dle délky započitatelné praxe 26.680,- až 38.570,-; osobní ohodnocení;
Popis práce: právní agenda v oddělení správy nemovitostí odboru technické a majetkové správy;
Další požadavky a náležitosti: PDF
Podávejte do: 27.02.2025
Referent – referentka oddělení správy nemovitostí
Nejdůležitější požadavky: min. úplné střední vzdělání dosažené nejlépe v oborech ekonomie, administrativa, obchod, právo, veřejná správa;
Platové zařazení: 10. platová třída; rozmezí platových tarifů dle délky započitatelné praxe 24.790,- až 35.770,-; osobní ohodnocení;
Popis práce: agenda oddělení správy nemovitostí odboru technické a majetkové správy – oblast občanského, majetkového, stavebního a správního práva (náplní nebude vyhotovování návrhů smluv);
Další požadavky a náležitosti: PDF
Podávejte do: 27.02.2025
Referent/ka oddělení samosprávných činností
Nejdůležitější požadavky: min. VO vzdělání získané v oborech zaměřených na sociální práci;
Platové zařazení: 10. platová třída; rozmezí platových tarifů dle délky započitatelné praxe 24.790,- až 35.770,-; osobní ohodnocení;
Popis práce: referent/ka v oddělení samosprávných činností odboru sociálních věcí; vytváření a realizace PR strategií na sociálních sítích; oblast sociální a bezbariérové;
Další požadavky a náležitosti: PDF
Podávejte do: 27.02.2025
Sociální pracovník – pracovnice oddělení sociální pomoci – doba určitá
Nejdůležitější požadavky: min. VO vzdělání dosažených v oborech dle zákona o sociálních službách;
Platové zařazení: 11. platová třída; rozmezí platových tarifů dle délky započitatelné praxe 26.680,- až 38.570,-; osobní ohodnocení;
Popis práce: agenda sociální práce v rámci odboru sociálních věcí;
Další požadavky a náležitosti: PDF
Podávejte do: 11.03.2025
________________________________________________________________________________________________________________
Co nabízíme?
- stabilní zázemí významného společensky odpovědného zaměstnavatele územní samosprávy
- pružnou pracovní dobu
- odměňování podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (základní plat je určen podle stupnice platových tarifů uvedených v příloze č. 1 nařízení vlády)
- osobní ohodnocení na základě dosažených pracovních výsledků
- 5 týdnů dovolené
- 7 dnů osobního volna (sick days) s náhradou platu
- propracovaný systém dalšího vzdělávání pro podporu profesního rozvoje
- příspěvek na stravování formou stravenek v hodnotě 150,- Kč; příspěvek na dopravu;